Levering en betaling
Levertijd
Onze levertijd is momenteel:
1–3 werkdagen
Verzendmethode
We leveren je bestelling in Nederland met een bezorgservice naar jouw keuze. Ook kan je zelf kiezen tussen thuislevering of levering bij een afhaalpunt. Bij thuislevering wordt er één keer geprobeerd de bestelling op het thuisadres te bezorgen. Bij afwezigheid proberen we de bestelling bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Leveringswijze |
Prijs (per 20 kg) |
Gratis bezorglimiet |
DHL Thuisbezorging |
€2,90 |
Gratis voor bestellingen vanaf €39,- |
Cycloon Thuisbezorging |
€2,90 |
Gratis voor bestellingen vanaf €39,- |
DPD Thuisbezorging |
€3,50 |
Gratis voor bestellingen vanaf €49,- |
DHL Afhaalpunt bezorging |
€2,90 |
Gratis voor bestellingen vanaf €39,- |
Pallet levering (B2B bezorging) |
€29,90 per 500kg |
Niet van toepassin |
Wil je gebruik maken van de pallet levering? Kijk dan hier voor meer informatie.
Volg je bestelling
Wil je weten waar je Foodello-pakket zich momenteel bevindt?
Je kunt je bestelling volgen via de track & trace link die je ontvangt in de verzendbevestiging. Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail waneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en aan de vervoerder is meegegeven. De e-mail wordt verzonden met de titel “Je bestelling is verzonden”.
Wat te doen als de verzending niet vordert?
Lijkt het erop dat de bezorging van je bestelling lang duurt en voor meerdere dagen niet vordert in de track & trace? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via e-mail (klantenservice@foodello.nl) of via de chat rechts onderaan deze pagina.
Betaalmethoden
Je kunt je Foodello bestelling altijd veilig betalen, ongeacht de betaalmethode. De betaling vindt altijd plaats via de check-out van onze betalingspartner Klarna. De betaalmethode kun je kiezen voordat je de bestelling bevestigt.
Je kunt de geschikte betaalmethode kiezen uit de volgende optie:
- Klarna factuur per e-mail: 30 dagen betalingstermijn zonder extra kosten
- iDeal
- Creditcard
- Automatische incasso
De Klarna-factuur wordt binnen enkele werkdagen na het plaatsen van je bestelling per e-mail toegezonden. Bij vragen over de betaling, vragen we je om direct contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.